lördag 18 april 2015

Hemlisförberedelser

Jag tycker verkligen att det är jätteroligt att förbereda för hemlispaketen och jag lägger mycket tanke bakom mina paket.

 Nu ska jag snart skicka iväg det sista paketet till min Hemlis och det har jag planerat länge i mina tankar.

Garnet köpte jag faktiskt redan på Syfestivalen i Stockholm och det är ett garn som min Hemlis gärna vill testa. Jag hoppas verkligen att det blir bra, men det blev inte så mycket garn tyvärr, så därför har jag läst hennes blogg ordentligt för att försöka hitta på en fin stickrelaterad present som hon kan tänkas uppskatta. Åh så svårt, men jag hoppas verkligen att det ska bli bra. Det är lite läskigt!

Så för att komplettera med någonting för henne mumsa på tog jag mig en tur på byt och gick bland annat till Cloetta. Vad är väl ett Hemlis-paket från Ljungsbro utan Cloettagodis??? ;) 

Så nu återstår bara att packa in sakerna i fina paket så ska jag skicka iväg dem senast på måndag. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar