söndag 3 januari 2016

Summering 2015

Gott nytt år önskar jag er alla!

Två dagar in på det nya året och det är hög tid för en summering över vad jag stickat under 2015. Det har blivit sammanlagt 49 avmaskade projekt. Av dem har jag räknat 12 som UFOn, alltså att de har legat till sig en tid. Jag har också rippat en dryg handfull projekt som jag inte ville göra klart. 

Sockor: 22st
Tröjor: 3 st
Vantar: 5 st
Mössor: 4 st
Sjalar/cowls: 11 st
Övrigt: 4 st

Antalet meter som blev avmaskat under 2015 var 16 590.

Det som är anmärkningsvärt är att jag bara maskat av tre stycken tröjor (jag som sett mig som en tröjstickare...). Eftersom jag också köpt tre tröjmängder och lagt in i stashen är det hög tid att jag börjar sticka tröjor (utan att köpa nytt garn) 

Jag har en hel del tankar runt min stash också, men det sparar jag till ett separat inlägg. 

Ni som väntar på resultatet från mittensWithAlpakkaAnna får tyvärr vänta någon dag till. Jag har lite dubbelkollar jag måste göra innan jag kan dra vinnarna. Det är ju viktigt att det blir rätt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar