söndag 25 januari 2015

Stickameras restgarnsbyte

Jag anmälde mig till Stickameras restgarnsbyte för en tid sen och i torsdags fick jag superfina garner från Liv, medbalkong.blogspot.se.



Det var verkligen inte vilka garner som helst och dessutom fick jag jättegott Darjeeling-te.
Ibland garnerna fanns zauberball, ett Rowan-garn, ett nystan med tussah-silke, Manos-garn och sist men inte minst:  ett nystan Havsgrönt garn färgat av Moods of Colours

Jag blev hur glad som helst när jag fick paketet :D
Länge har jag velat testa Gros garner men inte riktigt kommit till skott. Det här blir ett ypperligt tillfälle att testa! Hennes färgningar är så supersnygga.

Tack snälla Liv för den härliga samligen restgarnsnystan! De ska bli mysigt att sätta stickorna i dem!


1 kommentar:

  1. Så kul att du gillade det! Och roligt att få vara lite mer ambassadör för Moods of colors :). Det garnet är verkligen fantastiskt fint!

    SvaraRadera