onsdag 7 december 2016

Lyxiga tillbehör del 1

När man som jag går på garndiet (mer om det i ett senare inlägg) kan det hända att man villhöver andra saker destå mer. Som sticktillbehör till exempel. 

Förra veckan såg jag en helt underbar sak hos webbutiken Under Valnötsträdet  Det var ett läderarmband som har längdmarkeringar. Det fungerar alltså som ett armband samtidigt som det är snyggt att ha på armen. Det kallas helt enkelt Wrist Ruler och tillverkas av I Love Handles. Jag ville verkligen ha ett, för jag vet aldrig var jag har mina måttband :o

Tyvärr hann de ta slut innan jag fick tag på något. Men jag hade verkligen tur! Min kära vän hade köpt ett som var för stort till henne så hon måste beställa ett nytt och jag fick köpa hennes :)

Nu vilar det så fint på min handled och jag måste säga att skönare armband har jag nog knappt haft. 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar